Jag behöver en remiss, annars kommer jag bli en gaggig relik av någon som en gång kunde vara öppen, förstående och ren.

I min värld kan känslor och frågor kännas som parasiter. Inte ens ett parasoll kan hålla bort regnet av tråkiga tankar och värderingar…

Jag fryser av allt jag tvingas att känna. Kan jag påverka mina tankar?

Jag behöver en remiss, annars kommer jag bli en gaggig relik av någon som en gång kunde vara öppen, förstående och ren.

Sidleds tar jag mig fram, min shoppingvagn av personliga upplevelser är som ett startkapital…

Ibland stampar jag på samma plats, för att snabbt rusa iväg, nya äventyr nya förmågor att upptäcka.

Känns ditt liv standardiserat?

Leave a Reply

